Συστήματα συναγερμού | Ασύρματοι συναγερμοί | Συστήματα ασφαλείας | Β2Β servise |
Open
X

Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης.

Γιατί χρειάζομαι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης ?

Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων Η/Υ είναι η δέσμευση της εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς τον πελατη ο οποιος αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:

  • άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)
  • προληπτικός έλεγχος συστημάτων βαση προδιαγραφών
  • απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη
  • συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα τεχνολογίας
  • εκπαίδευση του προσωπικού της επιχείρησης
  • Reports

Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.

Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν θέλετε να γνωρίζετε με δεδομένο την μέγιστη λειτουργικότητα των συστημάτων σας.

Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη.

Πόσο θα μου κοστίσει;
Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.

Έτσι σημαντικό ρόλο παίζουν οι κάτωθι παράμετροι:

  • Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης
  • Ο αριθμός των μηχανημάτων που θέλει να καλύψει ο πελάτης
  • Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση χρηστών, προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις – κατάρτιση πλάνου αναλωσιμα κλ.

Σύμφωνα με τα παραπάνω το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο TSS .